19 abr 2010

MDS (capitol 4)

Abans de començar amb aket nou capitol, vui agrair a tots els ke esteu seguint akesta aventura, escrita desde el cor,la vostre simpatia i admiracio, sigueu mikakus o no.
Kina hora es????efectivament les 6 del mati, nomes llevar-me vaig dirigir la mirada cap el meu costat eskerra, en aket costat dormia l,oscar, li demano com esta??? es keixa, aixo tampoc era novetat es va keixa durant tot els dias de sables, pero despres amb diu ke un poket millor a descansat, apres la lliço i esta disposat a encara la etapa amb 2 collons, a l,altre banda en josep ens preocupa mes, les 9h li van passar factura pero tots confiem amb ell, el toni i la resta endormiscats pero bastan sencers.
Rutina, esmorçar, preparacio... pero en la meva anada al bany amb noto ke el meu caminar es mes lent de lo habitual, en fan mal els peus(putas ampollas) rapidament miro el meu tatoo, ell en va ensenyar a ser fort i acta seguit miro al cel, ell el roque sempre en vigila, com el trobo a faltar ( e pensat tant amb els 2 durant akesta aventura), en fi, trastos a dins la motxilla i cap a la sortida,encara pesa, pero potser no tan.
Avui sona reggae i nomes tenim el cumple de una holandesa, goooooo!!!!! avui la etapa es de 40km de jebel el otfal/mouchanne, el briffing a sigut molt clar, el patrick ens a dit ke despres del tute d,ahir avui l,etapa seria plana i un pel aburrida, ja ke el paisatge seria molt igual.
I efectivament, avui es tot molt, molt arit i desde bona part del mati fot una calor ke espanta, primer cp en el km 12,8, com anecdota dire ke estic beben mes aigua de lo habitual, arribo al cp i despres de aket cp, un altre, al km 24,1, en aket no us explico ni anecdota, kin pal d,etapa!!!!!!!
Vaig fen km, un darrera un altre, la gent en passa i jo a ells, kina calor!!!! de repent els peus amb començan a bulli..... estic trotan per un riu sec i passa un de l,organitçacio, amb el meu frances penos li pregunto kina temperatura fa???? amb diu ke faltan 2km per el proxim cp (tinc ke anar a clases de frances), li dic ke no vui akesta informacio, li pregunto si parla angles?? diu ke si, li pregunto amb angles i amb diu ke s,ha clasificat el barça i al inter.... li faig ok amb la ma, i segueixo, 3 km mes i estic ke semblo una pansa, l,intencio es atura a banyar-me els peus pero en fa por, crec ke no duc prou aigua, amb trobo a la covadonga fotografa del team espanyol, amb diu ke la temperatura es de 56/57 graus.... km35, entro al cp,pillo l,aigua i collons, esta bullin!!!!! tinc ke aturar a treurem les sabatilles els peus m,estan bullint, busco un tros d,ombra en una jaima, en aket moment entre en lluis i el toni, el lluis ni s,atura el toni si, sembla un pebrot del pikillo, es posa crema i segueix, en fa por beurem els peus, efectivament l,eskerra amb 3 o 4 ampolles mes, el dret bastan be, en calço i endevant 5km i a casa, aixo ja o tenim.
Etapa aburrida, pero ja esta al sac, a la jaima tocara fer bona feina amb els peus, dema tenim la llarga  82,2km, la veritat es ke estic molt emocionat i excitat nomes de pensar amb poder corre per el desert de nit, tinc ganes de ke arribi dema.....
Amb dirigeixo cap a la jaima, la calor es brutal, vaig carregat amb l,aigua i amb cridan, amb giro i collons, l.oscar!!!!! ke conten estic de veurel ell com no es keixa, anem cap a la jaima a comentar la jugada, toni, lluis acaban d,arribar, els altres 2 fa un ratet ke i son, jaume encara no arribat i josep tampoc, el comentari es general ahi en josep amb akesta calor....... el avi (jaume) no ens preocupa el tio va tenir la seva pajara en la primera etapa i tots sabem ke tirara endevant, al cap d,una hora arriba, ke cabron!!!!! va freskisim es el meu idol, en josep arriba de nits.... tots ja hem sopat i pobret aribat reventat 11h i diu ke l,han tingut ke asistir, es molt pesimista per dema, el 82 son molts...li demanen si vol ke li fem alguna cosa de menjar, el recuperation???? ens mira amb cara de cansat, fet pols i ens diu:
                                    -primer amb liare un cigarret, mal e guanyat despres ja veurem......

                                  seguira......

No hay comentarios: