1 mar 2009

VUI SER EL PRIMER

efectivament vui ser el primer a felicitar a tots els mikakus per las vostres super marcas: JAUME ets incombustible com a persona i com a corredor, DOC amb sap greu dir-te ke ets el meu amic i un referent per mi, HECTOR fins i tot kuan corres ets elegant, pinçallet i estic segur ke suas armani ( la rosa es un crack), PAULO eres un sub 3 i el puto crack, JOSH ningu t´ha destronat sempre seras el josh,gracias per el teus consells desitjo ke no s´acabin mai IGNASI la goma, l,home ke no fa soroll,depilat guanyas molt JUAN ets un friky pero el ke as fet avui per a mi no te nom, enorabona, XAVI sensa tu no a sigut el mateix, ho entenc i per mi estabas al meu costat, com estaras el 15 ets es gall....LLUIS mi primo, mi hermano ALBERT en va fer molta il.lusio ke et decidissis a fer la cursa, ole ,ole i ole ets un campio i amb donas molta pau PEP gracias per donar-me una lliço tan valuosa, lliço de coratje i força els km ke e viscut avui al teu costat son els millors de la meva vida,as conseguit emocionar-me, t´admiro desde ke et vaig coneixa pero avui mas superat, gracias.
i per ultim ,vosaltres sabeu ke una sargantana pot estar 10 horas al sol.......
US ESTIMO

No hay comentarios: