16 mar 2009

100KM A MADRID




be estimats mikakus, despres de una migdiada de unas 5h i de llegir tots els misatges de felicitacio de amics en general, amb trobo devant de l´ordinador i no ser ke collons escriure.... en fi ke us puc dir ke no us hagui ja dit.....


Va ser tan emocionant, en primer lloc vui felicitar al cap de faba del pursals, felicitarlo perke ja el vaig renya prou( ell ja sap...) tio ets la ostia!!!! el km 60 si vos. veieu com tenia els peus, una persona normal no feia 2 pases i ell va fer 30 km!!! INCREIBLE....


NEREA ke pedazo de mujer, ke manera de sufrir disculpa ke no te hiciera demasiado caso pero para mi fuiste una parte muy importante de la carrera.


Ke dir del XAVI....kina sort ke tenim tots de tenir.lo al costat, ja no es el fet de ke vingues al cap de semana a madrid, el ke va fer els ultims 20km es... no tinc paraules o penso i m´emociono, en va recolçar en va fer sentir la veu de casi tots vos, en va espera, mima... en fi espartano tu i jo en fem 300, ahhhh!!!! i mencio molt especial a una persona ke no coneixia i ke a partir d´ara forma part de la meva vida ANGELS sensa la teva logistica i la teva mirada no hagues sigut igual com varem patir carinyo???


per cert ara ke e anomenat aixo de las cridades de telf MIKAKUS EN VEU FER VOLAR!!!!! ja no nomes el xavi ,els sentir la vostra veu, el saber ke tota la familia mikakera vos, donas, fills estaveu pendents de nos. una barbaritat...PERDONEU SI UTS VAIG FOTRA LA MIGDIADA EN L´AIRE. US ESTIMO A TOTS.


Mencio tambe molt especial a la MIRYAM molt discutida ultimament pero amb mi va tenir la paciencia de prepapra un 100km amb dos mesos i coach la vas clavar!!!.


I per ultim la meva costella EVA aguantan els llargs entrenos, el no dinar amb vos... masatges dia si dia tambe. Arriba cada volta i veuret a primera fila era una sensacio indescriptible i tenir el coratge de fer els ultims 10 km amb mi i el xavi amb sprint inclos....com et vaig dir kuan vaig passar la linea de meta MAMI HO HEM ACONSEGUIT........




PER CERT VOS. SABIEU KE UNA SARGANTANA POT ESTAR


11´11´13 AL SOL....

No hay comentarios: