5 nov 2008

DANI, FINALMENT PORRA

Parlant amb el mikaku formentí i fontent la conya, em va animar a fer una porra pública per esperonar-nos a tots a cremar tot el que ens fotrem. Sense ànims de menysprear esclar, tot per fotre la conyeta. ahi va patxi txottttttttttt
1era posició evidentment hi ha un canvi generacional jajaj PAOLO
2na posició , a 20 km encara que l'hector esta molt bé i em diuen les males llengües que no està en forma, però es creix en la competició el nostre DOC LLORENÇ
3ra posició , l'atleta de l'any , el mediàtic i més complert tomàquet HÈCTOR
4rta posició , crec que ha d'estar més posat que l'any passat, i de ses illes bé amb moltes ganes, el mikaku més autèntic i el que ho té més clar, DANI
5na posició, per mi es la seva carrera, no sabem com està del genoll però pot estar quart i tercer, jo li otorgo la cinquena jajaj ES GALL
6na posició , encara que no està en el seu millor moment, intentarà correr amb grup, pot ser que segueixi en el grupet de dani, jaume i xavi, LLUÍS
7na posició, per EL FURRI, encara que no seria d'extrenyar que estigués més endavant
8na posició , pel gomes , de L'IGNASI, que segurament fara grupet amb en pep.
9na posició, a punt d'entrar a la llegenda dels runner's M60 , a veure si s'anima i els genolls no li fan mal,
10na posició, l'ave fènix, si nois, intentaré (encara que tinc dubtes) córrer 20 km mig coix, no em resigno a pujar a donosti i veure la cursa passar, vull que la cursa em vegi passar a mi jajaja. Tancaré l'expedició MIKAKU'S ON TOUR '08(Barcelona, Berlin, New York, Behobia). Aviso, portaré la càmara de fotos a sobre, vigileu que podeu ser retratats en cursa. Mai millor dit jajaja.

MIKAKU Sub-3h

1 comentario:

Anónimo dijo...

Em sap greu dir-te que et fotré la porra pel terra. Espera veure el sobre pes i la panxa que porto i entendràs el perquè :-))))
Doc