28 nov 2008

ANIVERSARI PEP: 60 ANYS!!!

En primer lloc, moltes gràcies a tots els mikaus ( presents i no, aixó va per els de Formentera que encara que no hi fossin físicament els tenia en el meu cor ) per compartir amb mi, un moment tan especial, els meus 60 anys !!.
Us vull comentar que, jo no sóc gaire amant de les festes sorpreses, i així, li havia dit a la meva família, però haig de confessar que estic molt feliç de que no em fessin cas, perquè el que es sent no es pot explicar però si transmetre i diuen que una imatge diu més que mil paraules...

Sobretot sentir-me arropat i estimat per la teva família i amics, serà, sens dubte, un record inoblidable i únic.
Una de les coses que més m’ha marcat es el regal, que us haig de dir, jo pensava fer la meva última marató a Barcelona aquest 2009 i ara, qui ho diria, serà New York, la millor Marató del món i la millor manera de posar fi a la meva participació a les Maratons.
I per suposat ESA CAMISETA !!! serà la primera vegada que us portaré a tots a la meva espatlla jajajaja, no en serio, serà un orgull portar la samarreta amb tots els vostres noms !
En definitiva us vull donar les gràcies per animar-me sempre, per estar al meu costat i sobretot perquè la vostre amistat em dona forces per a continuar fent kilòmetres.
Com diu la meva filla, l’Anna, per aixó i per tot el que vindrà MOLTES GRÀCIES !!!


Us Estimo
Pep







No hay comentarios: