15 feb 2010

RETORNANT AL CICLISME.

Hola Mikakus:


Diumenge passat, ahir, vaig tenir el plaer de sortir amb el nostre amic Lluís a fer una passeijada en bicicleta.
Tinc de reconeixer que en els primers moments de la sortida, no em trobava, estava acollonit, tremolòs, sencillament nerviós perdut.
Son quasi dotze anys de no tocar una "burra" i a sobre vaig triar el dia menys adient, fred, humit, ens va nevar, però jo ahir estrenava la meva Pinarello!!!, com em dic Xavi, doncs ja feia des de el dia de Reis que la somiava i no podia res mes que tocar-la i deixar-la un altre cop.
Varem anar fins a Sant Cebriá de Vallalta, que per cert, per ser el primer dia s'em va fer llarg d'anada, però un cop varem esmorçar la tornada ja va ser un altre cosa.
80km
Vem fer la sortida amb el Sport Ciclista Betulo, del que soc soci des de el primer dia que vaig anar amb bici i en Luiggi us pot donar fe que es un altre manera de fer ciclisme, en grup.

Espero que no t'aburrisis company, gràcies per acompanyar-me!!.

Se que encara no estic rodat, però en quan em posi el cul en condicions normals, ...triatletes...:
tremoleu!!


Salut a tots i espero una sortida amb tots vosaltres!.

UNA COSA:

FALTEN DOS MIKAKUS PER TENIR BICI, A VEURE QUE ESPEREU!!
Pep, no m'agrada,...no m'agrada...deixar-te al Circol sol i anar-me'n amb bici!!!!!

         Xavi
"El farolillo rojo"

No hay comentarios: